Yazılana Eyvallah
, Zifiri karanlık geceler, Yaradan'a en yakın olduğum zamanlar. Heybemde binlerce şükür sebebi de var, binlerce sitemde... Hangisini istersem onunla çıkacağım huzura . Ve biliyorum hangisini seçersem seçeyim, aklım ötekinde kalacak. Derler ki yanlış yolda doğru yürünmez. Gerçekten öyle mi? Öyleyse bizi aynı gökyüzü altında, aynı duada buluşturan neydi? Ya da tam tersi doğruysa, vuslata engel olan ne? Sen benim bu yola baş koyuş sebebimsin. En saf halimsin. Kendimi bilmeme neden olan, kendimi bildikçe haddimi bildiren, haddimi bildikçe Rabbimi hatırlatansın. Şimdi ben bu iki aşk arasında hangisinden mahrum kalacağım? Zehrimde şifam da aynı tasta. Bana öyle geliyor ki gözlerimi kapatıp, kulaklarımı tıkayıp, yazılana 'eyvallah ' diyeceğim. Üzerime düşene, payıma düşene razı geleceğim. Çünkü bazen insanın en büyük teslimiyeti, anlamaktan vazgeçip güvenmektir. -DağınıkNameler ©2026 DağınıkNameler. Tüm hakları saklıdır. -instagram/Tiktok: @dnameler -Mail:dağiniknameler @gmail ....