KENDİNE SARILMAK

        Herkesle, hatta Yaratan'la bile yüzleşme sürecindeyim.

        İçinden çıkamadığım, nedenini durmadan sorguladığım ne varsa döküyorum içimdem. Yazdıkça hafifliyorum. Hafifledikçe kendime , gerçekten ''ben'' olmaya biraz daha yaklaşıyorum.

        Meğer yüzleşmekten korktuğum ne çok şey varmış... 

        İyi ki kaleme , kağıda düşkünüm. Samimi hayallerimi, günahlarımı, iyi niyetlerimi, insan olmanın yüküyle yaşadığım bütün duyguları satırlara bırakıyorum. Her cümlede biraz daha arınıyor, biraz daha hafifliyorum. Ve belki de gerçek aşka doğru yol alıyorum.

        Kimsesiz kalanlar iyi bilir; Hayat, zamanla insana kendi kendine sarılmayı öğretir. Ben şimdi kendime sarılıyorum sımsıkı.

        Ve geleceğe , hayata, kendi ruhuma bir söz veriyorum.

        Bu dünyaya geliş amacımı unutmayacağım.

        Çünkü bugüne kadar verilen sözler de, duyduğum sözler de bir gün uçup gittiler. Bu yüzden yazdığım her harf, verdiğim sözlerin şahidi olsun. Nakış nakış işlensin tertemiz sayfalara...



-DağınıkNameler

©2026 DağınıkNameler. Tüm hakları saklıdır.

-instagram/Tiktok:@dnameler

-Mail:dağiniknameler@gmail.com



Yorumlar