TEK NEFESTE İKİ AŞK
Acısını bile seviyorum bu aşkın...Kanata kanata yüreğimi büyüyor ya hasretin, değişik bir mutluluk sarıyor bedenimi. Her hücremde hissediyorum acısını bu hasretin. Acıyı sevmek olur mu derler ya hani oluyormuş işte. Bazen yanlış olduğunu bildiğin , insana en büyük hazzı veriyormuş. Acısı büyüdükçe kıymeti de büyüyormuş. Ve o kadar kıymetli oluyormuş sevmesi.
Vazgeçmesi mümkün olmayan bir aşka dönüşüyor hasretin acısı. Sadece iyiliğini istiyorsun dualarında. Gerisi hayırlısı...Sevmek öyle yanyana olmak değilmiş, gerçek aşka düşünce anlıyorsun. Görmeden sevmek belki de aşkın en saf en yüce hali.. Ben artık aşkın en yücesine talibim. Bir yanım da sen bir yanımda seni bana yar eden. İki aşka düşmüş gönlüm. Biri biraz azalsa dengem altüst olur. Bundan böyle tek nefeste iki aşk soluyorum.
Biri sana, biri yaradana...
-DağınıkNameler
©2026 DağınıkNameler. Tüm hakları saklıdır.
-instagram/Tiktok:@dnameler
-Mail:dağiniknameler@gmail.com
Yorumlar
Yorum Gönder