YANIŞIN TİRYAKİSİ

 

Vazgeçmekten vazgeçtim.


Düşmüşse gönlüme yasak olan, tek sorumlusu ben değilim. Ben sadece sevdim; dupduru sevdim. Öyle olmaz hayallere kapılmadım, olmayacak dualara el açmadım. Sessizce kabullendim. Yüreğim kül olup yandı da bir kez olsun of bile demedim.

Demek ki buymuş bu hayattan bana düşen. Razıyım payıma. Madem ki var bir ilahi düzen, o halde eyvallah yazılana.

Bir sevda uğruna yanmak da varmış kaderde. O yanışın tiryakisi olmakta arsızca. Bir şikayetim yok halimden. Çünkü gönlüm şimdi bambaşka diyarlara yolculuk ediyor. En güzel manzaralardan geçiyorum bu aşk uğruna. Koskoca bir yalandan tek doğruya göç ediyor ruhum. Ardımda kalan her sevdanın selası okundu çoktan. İçimdeki bütün vedalar yerini derin bir sükunete bıraktı.

Şimdi kalbimde yepyeni, tertemiz huzur kokan bir aşk filizleniyor. Ve ben ilk kez, kalbimin penceresini ardına kadar ilahi aşka açıyorum.



-DağınıkNameler

©2026 DağınıkNameler. Tüm hakları saklıdır.

-instagram/Tiktok:@dnameler

-Mail:dağiniknameler@gmail.com


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merhaba, DağınıkNameler'e Hoş geldiniz!

KENDİNE YABANCI

UYANIŞ